fredag 3 augusti 2012

Innebandy med jobbet

Jag har det bra på jobbet med väldigt förmånlig friskvård! Två dagar i veckan är det innebandy (som sker under betald tid), det finns instruktörsledda pass med aerobics och även ett gym. Dessutom har vi massage 30 min för 100 kr. Det är väldigt lyxigt. Jag som gillar att träna och med fördel på arbetstid är det en stor förmån. Idag var det första innebandypasset sen innan semestern och det va galet tungt. Usch. Det va väldigt jobbigt. Dessutom fanns det ingen ventilation så syret tog slut ganska snabbt.

Skönt att komma igång igen men det känns verkligen som jag har tappat allt sen innan semestern. Men men. Det är bara att köra på.

Idag är fredag och vårt fredagsmys bestod av te och hård macka. Känns bra. I veckan var jag stark och kunde tacka nej till glass trots att alla satt och åt i solen. Jag åt två äpplen, plockade från vårt träd hemma. Då kände kag mig duktig men ärligt talat var jag inte särskilt sugen. Det känns väldigt skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar