torsdag 23 augusti 2012

Hej jag heter Michaela och jag är en snoozoholic

Jag sätter klockan på 0630 men snoozar i en timme eller en och en halv. Igår gick jag upp 0805 trots att klockan ringde första gången 0635. Jag är helt slut och somnar verkligen om också varenda nio minuter till snoozen ger mig.
Jag skrev om mitt problem på Facebook och bad om hjälp hos mina vänner. Det va allt ifrån att se till att någon ringer mig varje morgon till att skaffa barn. Jag har funderat på att lägga klockan längre bort så jag måste upp för att stänga av den men då studsar jag ur sängen i stället och kag tror inte det är bra för hjärtat i längden.

Det spelar ingen roll hur tidigt jag går och lägger mig. Jag är lika trött innan sju på morgon för det.

Hjälp! Hur ska jag komma upp på morgon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar