fredag 27 juli 2012

The Dark Knight Rises

Igår var jag och såg den nya Batmanfilmen. Den var väldigt bra. Den är 2 tim och 45 min lång men det var så spännande hela tiden att jag verkligen inte upplevde den som lång. Snarare att jag ville se mer för att den var så bra! Det var väldigt roligt! Vi var på Heron city i sal 9 som var stor. En sån film ska ses på en stor skärm! Efter filmen blev det middag i Food courten och sen en timmes bowling på O'learys i spelhallen. Superkul med bowling men samtidigt väldigt frustrerande när det inte går som man vill. Hur svårt kan det vara att rulla en boll och slå ner käglor som står uppradade i en pyramidform med spetsen mot en? Jättesvårt. Ibland lätt ibland jättesvårt. Men, hursomhelst så spelar man, för det roliga när det går bra slår det tråkiga när det går dåligt!

Bor nu bara 15 min bilresa från Kungens kurva och Heron city. Där finns allt man kan tänkas behöva! Vi va en sväng på Ikea idag och brände 3000 spänn ganska lätt och ändå köptes inget stort. Men massa bra-att-ha-grejer. Jo förresten! Jag köpte en symaskin! Av märket IKEA. Hihi. Hoppas den funkar bra. Jag behöver den för smågrejer som ska lagas, saker som går hål på m.m. som blir för omständligt för att ta med till mamma för att låna hennes symaskin. Då blir det att allt bara ligger ist. Den här symaskinen från Ikea kostade 599 kr och va liten och smidig. Dessutom är den supersöt! Ska testa den imorn på min bikini som väntat på lagning i ett år ungefär! Ska bli spännande. Berättar hur det gick sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar