onsdag 18 maj 2011

Tid hos kiropraktorn

Så, nu har jag äntligen tagit tag i mitt ryggproblem och bokat tid hos en legitimerad kiropraktor. Jag har haft ryggproblem i kanske 10 år och gått lite sporadiskt till naprapathögskolan under den tiden när det känts lite extra i rygg och nacke. Valde naprapathögskolan för att det är billigt och jag har känt att jag varit för snål för att uppsöka en "riktig" naprapat eller kiropraktor. Men jag inser nu att jag borde tagit itu med min rygg för länge sedan. Mariatorgets kiropraktorklinik har avtal med landstinget vilket gör att de blir sponsrade och vi kunder får billigare behandligar. Det behöver inte alls kosta 500 kr per besök som jag har fasat för i all år. Man kan komma undan med ungfär halva priset. Halva pris, kompis. Det är helt klart ok. Iofs så kände jag nu att det vore ok med 500 kr också men jag klagar inte om det är kapat till hälften.
Så idag kl 1610 ska jag infinna mig och få ryggen knäckt. Gud va skönt det ska bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar