onsdag 2 januari 2013

Fem veckor kvar!

Nu börjar det dra ihop sig. Om fem veckor är det dags att säga ja. Vi letar palmer och undrar hur man egentligen går ut ur kyrkan. Ska brudparet gå först ut genom kyrkans dörrar och familj och gäster efter eller ska gästerna stå ute när brudparet kommer ut så att de kan kasta ris på brudparet när de kommer ut? Jag har fått olika svar från olika personer. Jag har nog bara varit med om att brudparet kommer ut efter och då lastar alla ris på dem och går fram för att gratta och lyckönska.

Skorna är inte köpta än och jag ska träffa sömmerskan i morgon. Tre par skor dom jag beställt har kommit idag. Det ska bli spännande. Håller tummarna att jag hittar det perfekta paret.

Bröllopsnatten är bokad på hotell! ;) Trasporten från kyrkan till festen är klar.

Nu blir det stan för att kolla klädertill brudgummen och ikväll bör det jobb med festprogrammen och bordsplaceringen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar